diumenge, 20 d’abril del 2008

OQQ edicions artesanals

OQQ edicions artesanals

Aquesta activitat és la suma de dos aficions: l’escriptura i el disseny.

M’agrada escriure i, suposo que com a molta gent. m’agradaria veure publicats els meus escrits. En tinc un de publicat, però la resta me’ls publico jo mateix artesanalment, fent un disseny de la coberta i enquadernat el llibre cosint-lo a ma. Quan el text no passa de les cinquanta pàgines el grapo en forma de quadern.
Això és un servei que ofereixo a les persones que tenen algun escrit, com ara reculls de poesies o contes, tesines universitàries, novel·les o altres, i les voldrien veure en format llibre. No tothom té el temps, els mitjans o la paciència per fer-ho ell mateix.
Cobro 10€ pel disseny (el primer exemplar) i 0,20E per pàgina de la enquadernació. El quaderns (fins a 50 pàgines) són a 15€.
Els motius d’oferir aquest servei no són, en primer lloc, econòmics. Quan edito algun text em faig un exemplar per a mi. D’aquesta forma vull aconseguir una col
·lecció de llibres únics d’aquelles persones que m’hauran confiat els seus escrits, o el que és més important, les seves idees o els seus sentiments.